"اگه میبینی پرداخت بیمه عمر برات سنگین میشه، مطمئن شو که شدیدا به این بیمه نیاز داری"
گاهی وقتها متقاضی مشاوره ی بیمه عمر میگه پرداخت این مبلغ برام سخته. مثلا دانشجو ام یا هنوز کار و کاسبی محکمی ندارم و نمیتونم از پس حق بیمه ها بر بیام... این حرف نشون میده که زندگی این فرد به شدت نیازمند بیمه عمره. اگه بیمه عمر نداشته باشه و خدای نکرده دچار حادثه یا سکته و سرطان بشه، چطوری میخواد از پس مخارجش بر بیاد؟ اگه نون بیار خانوادست و خدای نکرده فوت بشه، خانوادش چطوری میتونن بدون اون دووم بیارن؟ چه کسی مخارج رو پر میکنه؟
داشتن بیمه عمر یه کار لوکس و دلبخواهی نیست. یه بایده که گروهی از مردم، خوش باورانه نادیدش میگیرن. روی عمر خود قمار نکنید و زودتر برای خودتون و تک تک اعضای خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری تهیه کنید...
http://www.bime-omr.com/Blog/EditPost.aspx?pageid=13&ItemID=1137&mid=41
بیمه عمر؛ پرطرفدارترین بیمه در دنیا و ناشناخته در ایران!!!...ما را در سایت بیمه عمر؛ پرطرفدارترین بیمه در دنیا و ناشناخته در ایران!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75